Kumsaln_annesi Kızlar olurda gerek olursa diye hastane çantama koymak için mama almayı düşünyorum. Hangisini önerirsiniz. SMA, Smilac, Hipp
Gamzee00 Kumsaln_annesi hipp kullanıyorum doktor tavsiyesi ile ama daha önce aptamil kullanmıştım kızım onu daha çok seviyo kusmada yapmıyo hipp kusma yaptı bizde fazlasıyla aptamile geçicem tekrar
Asianyx Kumsaln_annesi hipp combiotic ve aptamil ikiside iyi mamalar degerleri anne sutune yakin ikisininde sadece aptamil de anne sutunden farkli olarak probiyotik yok hipp de ise taurin yok. hipp biraz sert aptamil ona gore biraz daha yumusak bir mama oda cok gaz yapabiliyor bu ikisinden birini tercih edip ihtiyac olurda kullanmaya devam ederseniz duruma gore degistirebilirsiniz
Ebrul Kızım gazlı bebek olduğu için sindirimi kolay diye doktorum smilac önerdi aldım kullandım kızıma ve kilo boy olarak çok güzel destek oldu bize biz çok memnunduk şuan yine hamileyim ve yine vazgecmeyecegim bir mama
Zeyzey90 Kumsaln_annesi Devleti bilmiyorum ama özel hastanelerde öncelik anne emmesi için uğraşılıyor çok gerekirse bebek odasında mama takviyesi zaten yapılıyor. Yanınızda biberon emzik mama getirmeyin kullandırmıyoruz diye özellikle uyardılar bizi
gamzosgamzos Biz başta aptamil denedik aşırı gaz yaptı bebelac gold gaz yspmıyor dediler gectik oda kilo aldırmadı şimdi sma kullanıyoruz memnunum