Mizginilhan Merhaba kızlar aranızda kilo alamama sorunu olan varmı ben 16+3 haftalık oldum. Hala hiç kilo almadım 52 kiloyum boyum 1.65 ama ben kilo almak. İstiyorum ama. Bir türlü olmuyor yardımcı. Olurmusunz
XveAnnesi Mizginilhan ben de öyleydim 16hafta dan sonra alınıyor şuan 30 hafta da 5kilo aldım bundan sonra alırsın bebek büyümeye başlıycak cünkü
shdemir Mizginilhan Canım 25 ten sonra istemesende kilo almaya baslıyosun zaten daha erken kilo almak icin. İstahın son aylarda cok acılıyo seninde öyle olur muhtemelen😊
SibelErba Mizginilhan doğumuma 22gün kaldı 3.100grm aldım bebekte en son kontrolüm de 2700dü.ben 78le hamile kaldığım için biraz dikkat ediyorum.normal Doğum için Doktorum kilo almamamı önerdi.
Mizginilhan XveAnnesi kilo alıyorum diyorsunuz bebeğin kilosu var bide onuda hesap edersek herhalde 1 yada 2 kilo almış olcaz dimi 😊
Mizginilhan shdemir bilmiyorum ama alamayacak gibi görünüyor şuan benim güçlü olmam için kiloya ihtiyacım var bakalım. İnşallah alırım
EBruAkbayrakKarahan deniz1122 aa normalmi peki doktorunuza sordunuz mu bnde alamayacakmışım gbi hissediyorum iştahım yok hiç😒
XveAnnesi Mizginilhan normal olanı 10 12kilo almakmış hamilelik boyunca emin ol bu haftadan sonra cok hızlı alacaksın zaten kan ilacları ve vitaminler aldırıyor metabolizma yavaşlıyo falan alıyorsun sen sadece saglıklı dengeli beslen derim
Mizginilhan Senasehr aaa öylemi bunun için. Sağlığımız la ilgili de olabilir yediklerimzden içtiklerimize bakacaz
Senasehr Mizginilhan aynen canım dikkat ederiz ama kimisi 25 haftadan sonra aldım diyor normal diyorlar anlamadım bende
Buket38 Mizginilhan canim bende 21 haftadayim hala almadim üzülme sakın bebişin gelişimi iyiyse sorun yoktur. Doktorum 24 den sonra istemesende alcan dedi 😄
deniz1122 Bebegimin kilosu 2 hhafta önde gidiyor 3 bucuk kilo doktorum bebegin aliyor sen almiysn dedi