Yaman Canım benim uygulamaya gore 27 temmuz gosteriyor. Dün kontrole gittim 32+3. Tabi benim erken doğum riskim var. Serklajimda var. Doktorla doğum hakkında konuştuk. Normal doğum istersen 37 de dikişleri alır 38 e bekleriz. Baktık gelmiyor sezeryan yaparız dedi 38 dolunca. Inşallah o zamanları görürüm, bebişim erkenden gelmez. 😊🙏