Merhaba hanımlar rabbim ilk önce isteyen gerçekten anneliği hakedecek insanlara nasip etsin anneliği öyle kutsal öyle güzel ki bu duygu tarifi yok..🙏 pazartesi kontrolüm vardı kızımın suyunun azaldığını söyledi doktorum hemen bakıldı 2 gün sonra tekrar gel riskli olabilir dendi gittim suni sancıyla doğum başlatma kararı aldık kızımı tehlikeye atmak istemedi doktorum en zor burda başlıyor işte kimseye yalan söyleyemem doğum sancısı çok zor coook kendimden geçtim ben hemen suni verildikten 1 saat sonra başladı etkisini gösterdi ve tam tamına 20 saat cektim kızlar 20saat aç susuz Allah’a sıgınarak dayanmaya çalıştım ama kızım 2 cm de kaldı gelmedi sabah sezeryan kararı alındı belden uyusturmalı oldum çok güzel geçti çok rahattı başım hiç ağrımadı hissetmedim de iğne sinek ısırığı gibiydi bence en zor olanı ilk kalkış kızlar çok zor gerçekten kendimi yatağa bağlı insanlar gibi hissettim ama yürüdükçe kendinize geliyorsunuz hep yürüyün kızım yanımda yok küvezde enfeksiyonum ona da geçmiş tedbir amaçlı 5 gün kalıcak mış o kadar buruk ki içim bir kere gördüm bir kere koklayabildim 😞 dualarınızı eksik etmeyin kızlar rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin normal doğum sezeryan doğum diye kınamayın her ikisinin yaşamış oldum bence her anne kutsal bu çok zor bir süreç Allah’a emanet olun güzel arkadaşlarım 🖐🏼💜