Selmapiskin Ozlemdmn içini Ferah tut balon attıkdan sonra herşey gelişiyor zaten. birde ayaklarını açıp germe hareketi yap dedi mi doktorun.
Selmapiskin Ozlemdmn allah allah. Bende balon düştükten sonra süreç başladı ve bir saat içinde oldu ama benim bebeğim küçüktü belki de ondan.
Ozlemdmn Selmapiskin çok üzüldüm Allah rahmet eğlesin bebeğin melek olmuş çok üzüldüm ama Allah sabrını versin inşallah rabbim en koşa zamanda sağlıkla nasip etsin inş
Selmapiskin Ozlemdmn amin canım çok sağol evet melek bir kız annesi oldum. Rabbim kimseye bu acıyı yaşatmasın Allah’a şükür ediyorum bir oğlum var o olmasa bu süreç zor geçerdi benim için. İnşallah sağlıcakla kucağına alırsın anne olmak harika bir duygu.