Glbhr63 asminsanli canım ben şanmed de Özcan karaya gidiyorum ilk doğumumu da orada yaptım çok memnun kaldım
Elisah asminsanli Ben metrolife a gideceğim insallah. Eltim orada doğum yaptı cok memnun kalmış. Çok temiz ve ilgililer dedi
Elisah Glbhr63 Eltim Bülent Sezgin e gitmiş cok memnunmuş. Ben Tuna Akçal hanıma gittim. Tatlı ve hoş bir kadın. Siz sormadan her şeyi söylüyor. Memnunum şuanlik. doğumu da metrolife da yapmayı düşünüyorum eltim cok temiz dedi.