Sinemin benim de ilk doğumumda da planım düşüncem güya sancımı evde çekmek idi hemen doktora gitmek değildi. Sancım yoktu bi su gibi bir şey sızdı doktor gel bakalım son kontrole gelmen lazımdı bugün gel dedi gittim hadi doğum başladı dedi😅😅 dedim yok henüz ne ağrı var ne sancı ne bir şey ben eve gideyim gelirim diye 😅 ama göndermedi 5 saat sonra doğurdum 😂