Şimdi birazdan sezeryan isteyenler gelip normal doğumu gömüp sezeryanı övecekler, sonrada normal isteyenler sezeryani gömüp normal doğumu övecekler.O nedenle çok fazla görüşler çok değişecek insanlar kendi düşüncelerini aktaracaklar,bu yüzden sen kendi içinde ikisinin de avantajlarını ve dezavantajlarını düşün taşın araştır ve karar ver, ne gibi mesela sezeryanda doğum sancısı çekmiyorsun ama toparlanması belki daha zor, normal doğumda da sancı acısı yaşıyorsun ama belki biraz daha kolay toplanacaksın.Hangisi sana daha yakın sen karar vermelisin,