2020-2020 Saadetxx Peygamber efendimiz çocuklarına tek isim koymuş aynı şekilde torunlarına da tek isim koymuşlar. Dinen soruyorsan iki isim koyulması şart değil
Elifdoan Saadetxx peygamber efendimizin ismi olsa özellikle Muhammed ağır gelir derdimde Ömer Faruk ismi hiç duymadım ağır gelir dendigini
Damlaustglu Saadetxx İki isim pedagoglarda önermiyor çocuklara. Araştırın bence iki isim konulmaması gerekiyor. Zaten koysanızda ilerde birini kullanacaktır.
Eemmyy Saadetxx sanmıyorum canım ağır geleceğini. Benim ablamın oğlunun ismi Muhammet Yasin. Onu koydularsa Ömer Furkan da ağır olmaz. Tabi ablam hamile kaldığından beri dewamlı rüyasında görüyordu bebeğin erkek olacağını we o ismi koyması gerektiğini