Ilayda12345 aglanacak birsey yok ki canim cogu insanda olan birsey bu. Kiz kardesim de ilk üç ayinda 2 3 kere yakalanmisi idrarini yaparkenn agliyordu artik o derece fitil kullanmisti. 31 haftamda ayni sorun bende de oldu ve cok fena acı cekiyordum 3 günlük fitil yazdi doktorum kullandim cok şükür geçti. Doktorunun verdigi ilaçları kulllan ve kendine sitres yapma ilk olan degilsin sonda olmayacaksin emin ol. Kotu dusunme sakın 💕