Kızlar 7+4üm tatile gitmeyi çok istiyorum aşırı sıkıldım bu karantina sürecinde ama eşimde çok tedirgin normalde markete bile sokmuyor şu an tatil için de gerek yok gidipte sonra pişmanlık yaşamaktansa hiç gitmeyelim falan diyor sizce ne yapmalıyım? Sizler tatile gidecek misiniz