Senadgm 6 aylık hamileyim öğrendikten sonra ve öncesinde sol tarafımda şişkinlik var ve hissediyorum ki orada oluşuyor sağ tarafımda herhangi bir değişiklik yok. Bu ne demektir sağ sol ayrımı var mıdır??
H1010 Senadgm ben en başından beri solda hissediyordum kasık ağrısı olsun sertlik şişlik falan hep sol tarafımda yoğun şekilde hissettim bunları ve kızım olacak inşallah ☺️🥰
Duyguaydin81 Elizannannesi yanlış canım benim baştan beri sağda ağrım vardı şimdi sağımda bebeğim ve kız 😂😂
Ugurlu90 Senadgm canim suan cok kucuk belli olmasi imkansiz gazdan dolayi karinda sismeler oluyo gazdir yani bnmde solda 16. Haftamdayim bnmde belli degil sadece ultrasonda doktorun baktigi yerden biliorum nerde oldugunu 😊
Esila300920 Senadgm ben de en başından beri hep solda hissediyorum. Allahi m nasip ederse kızım olacak. Başka bir arkadaşım hamile o da hep sağda hissetmişti
T-06123 Plesanta nereye yakın yerleştiyse bebek genellikle o tarafta oluyormuş benimki arkada sağ tarafa yerleşkeli hep bebeğimi sağ tarafımda hissettim