Kızlar bende çukurambarda gülhiz karataş hanıma gittim çok memnun kaldım 35 dk falan baktı detaylı ultrason, renkli çıktı, birkaç resim, ve cd verdi he birde rapor kağıdı gibi çıktı verdi, kendisi radyolog ama işinde çok iyi ve çok tatlı dilli. Ücreti de 300 tl idi..