Pamukkiz Kızlar 23 haftalıgım 2 gundur kabız oldum afedersiniz bu bebeğin hareketlerini etkiler mi cok az hissediyorum ve kabızlık için öneriniz var mı
Burcuyildiz Pamukkiz yaaa kıyamam sanaa, kabızlık cok zor, dikkat et kendine, bebeğin hareletleri de o haftalarda hem düzensiz oluyor, hemde sırtı dönük oluyor az hissetmen normal, bi haftası diğer haftasını tutmuyor, ama kabızlıkla alakalı olduğunu sanmıyorum.
Burcuyildiz Pamukkiz bu arada yazmayı unuttum, duphalac surup kullanıyorum kabızlık için, bazende sabah kayısı yiyorum bir kaç tane, bu arada düzenli kefir içmek te işe yarıyor aklında bulunsun, kefir bağırsak için önemli probiyotikler var
Eliftmzkrkmz Kabızlık gaz problemi normal. Kayısı yiyebilirsin. Kayısıyı kaynatıp suyunu içebilirsin. Yada doktoruna danışırsan şurupta öneriyolar bu duruma