Merhaba canım. Ben orada doğum yapmadım ama pek iyi yorumlar almadım. Çamlıca erdem hastanesinde doğum yaptım ilkinde hayırlısıyla şimdi 2. Ye hamileyim yine orada yapacağım yalnız sadece doğum konusunda tercih edilebilir orasıda😅 bende ki sadece tavsiye yine de en doğru kararı sen verirsin tabii ki.