S-e3506 diğerleri belki sizin yazınızı okumadı görmedi onlar beni ilgilendirmez..yorum yapan arasında bnde vardım o yüzden yazdım … uydurma lafını sen demedin zaten onu bn dedim…sanki orda çizgi yokta biz var diyoruz var çizgi ama dedik tek teste kalma yine yap.. hemn mi çıktı sonradan mı diye..