Dilkk mervealis63 Canim cok sagol cvbin icin bunlari okudukca kullanmak istiyorum onceden korkuyordum cunku ya zarari olursa diye doktora danisarak kullanmak istedigimi soyleyecem
Hzleliztosss Dilkk bilmiyorum yardımcı olur mu cevabım ama benim kordonda çentik çıktıpı için corospin verdi 35. Haftada bıraktırdı
Hlya_35hsyn Dilkk 30 unca haftaya kadar kullandım ilk gebelikte.doktir zatn birakmani söylüyor.30 haftadan sonrası bebeğe zarar verirmis
Ardaece Benimde iki düşüğüm var o yüzden doktorum kullanmamı önerdi 24. Haftada kesicez dedi coraspin kullanıyorum
atescan27 Dilkk bsnde pitilasma var cnm iğne vuruluyorum ve coraspirin içiyorum sağlık ocağına yazdırmaya gittim doktor coraspirin yazın diyince düşük tehliken mi var dedi
Havvamurat Dilkk pıhtılaşma yok ama tüp bebekle hamile olduğum için iki gebelikte de kullandım şimdi yine kullanıyorum 24.haftada bırakacağım