Sule_Ktn Kızlar 23+2 ama nefes almakta zorlanıyorum dışarı çıkınca iyiyim eve gelince nefes alamıyorum zorla nefes alıyorum sanki sizde de böyle oluyor mu acaba ?? Kilo da almadm neden acaba bilgisi olan var mı ?
Ebrumurat07 Sule_Ktn malasef bende de aynı durum 18+5 iş yapamıyorum nefes nefese kalıyorum 🙁 astımda olunca 🤦♀️
Sumru Sule_Ktn ya bende 21+4 haftalığım bugün bendede başladı boğazım da yumruk var sanki balgam varmış gibi değişik..
SevilayBayram Sule_Ktn 33.haftadayım. herldee 20.haftalardan beri böyleyim belki daha da önce. Geçmiyooo