47 ile hamile kaldım , ikinci bebeğim . Kızım bir buçuk yaşında . Buda kız . Mide bulantısı ve iştah kaybim çok olduğu için ilk haftalarda alamadım. Şuan 21 haftaliginuz 4 kilo almışım . Bebeğe yarayacak şeyler yiyin . 3 ana öğün 3 ara öğün yapın. Ben kuru yemiş , süt , yoğurt çok tüketmeye çalıştığım için fazla acikmiyorum. Sadece sabahları geç uyandığımda kahvaltıda o bir dilim ekmek iki oluyor o kadar. Ama denge önemli . Sabah iki dilim ekmek yiyorsanız son iki öğün yemeyin. Hamur işi çocuğa fayda sağlamaz . Protein , kuru yemiş ve baklagil tarzı şeyler gelişim açısından önemli.