Aygun_2020 Merhaba. 10cu haftadayım ve karnımda beni rahatsız edici bir şekilde var olunan şişkinlik var(( Hamilelikden oluyor bebek büyüyor diye oluyor düşünüyorum da biraz erken değilmiş? Başka kimse böyle birşey yaşadıysa lütfen yanıtlasın
Yuucaan Aygun_2020 bende 11.haftadayım arasıra banada oluyo gaz probleminden dolayı gaz sorunun varsa normal bence
annecikk_ Aygun_2020 evet canim o bendede vardi tas gibi oluyodu karnim Allahim donup dururdum yatsam yatamam kalksam kalkamazdim.. Gazdan oluyo zamanla geciyo daha hafif beslen diycem ama o yemek yemesende oluyor yani..
Eliftmzkrkmz Gaz problemi ve şişkinlik norml diyolwr bendede vardı aynı problem normal demişti doktorum
Ozlm1240 Bende 10 haftalığım genelde bende de oluyor daralıyorum bazen neden oluyor anlamıyorum çok yiyen birisi de değilim normaldir inşallah canım kendi kendine geçmesini bekliyorum😶