Bende normal istiyordum ama muhtemelen normal olmayacak. Benim çok aşırı bel agrım var geçmek bilmeyen yürümekte bile zorlanıyorum bunun hamilelikle alakalı olmadığını söyledi doktorum normal çok zorlayabilir ve sen stres sıkıntılı olduğun sürece bebek de sıkıntıya girebilir dedi kalkman oturman etmen çok zorlar seni dedi perşembe tekrar net konuşacaz bakalım