Neslihan90 detaylıya gittiğin zaman bakarlar mutlaka diyw düşünüyorum bebişin eğer yüzünü dönmüş ise çok şanslısın ama eliyle kapatmışsa yüzünü dönmemişse maalesef renkli istediğin gibi olmuyo içinde kalyo o gün ama daha sonraki gidişlerinde eğer doktorunun cihazları yeterliyse yine baktırabilrsn renkli bebiş pozisyon değiştirmiş olur mutlaka.Benm bebiş detaylıya maalesef göstermedi yüzünü