umay60 olabilir canım ama test alıp yapmanı öneririm bu belirtiler herkeste farklıdır, benim kasığımdaki ağrılar 7. Haftada başladı. Göğsümdeki sızı , adet gecikmesi ve aşırı koku duyarlılığımdan dolayı acaba hamile miyim deyip test almıştım. Sabah ilk idrarın ile test yaparsan sağlıklı bir sonuç alırsın umarım beklediğin gibi olur🙏