39+0 gelen prensesim bizim de artık doğum hikayemiz var 38 haftada sezeryan günü verdi doktorumuz bizim tabi ki beklenmediğimiz bi tarih ben kısa süreli bi şok yaşadım sonra prensesime kavuşacağımın mutluluğu Çok başka birşey 3 haziran günü hastaneye yatışımız yapıldı hazırlıklarımız tam anlamıyla tamam ve sezeryan girmek için beklemeye başladık ögleden sonra ameliyata alındım spinal istiyorduk öyle de oldu ameliyata girer girmez beni bi heyecan bastı artık anne oluyorum ve bu müthiş bi duygu tarifsiz biz hemşireyle muhabbet ederken kızım 5 dkk içinde doğdu o kadar güzeldi ki masalım doyamadım kızıma bi an önce odaya gidip kızıma kavuşmak istiyorum yarım saat kadar da ben kaldım içerde sonra benide çıkardılar eşime ve kızıma kavuşmaya can atıyorum öyle güzel bi an yok kızım en güvenilir yerde babasının kollarında eşim beni de çok merak etmiş dayanamamış özgem gelmiyo mu diye devamlı hemşirelere sormuş eşime de kızımada sağ Salim kavuştum Allah’ıma şükürler olsun bugün eve çıktık kızım 2 günlük şuan pamuğum beşiğinde Yanımda 😘😍🥰