hamilelikte stresli olan annenin bebekleri daha çok ağlıyormuş diye ınstgrmda görüyorum dün bi arkadaşımda yollamış gerçekten öyle mi oluyor böyle şeyler göndererek iyice strse sokuyorlar insanı. gayet rahattım duyunca stres oldum . doğum yapan arkadaşlar doğrumu işimiz gereği stres ister istemez oluyo strssz yaşayaman varmı bu zamanda