Sinemin Mom9272 canım 32. Haftamdayım hala kullanıyorum onu doğum yapana kadar kullanmamız gerekiyor ben sağlık ocağından ücretsiz alıyorum
Mnp Sinemin sağlık ocağı ücretsiz mi veriyor bende kullanıyorum geçen sağlık ocağındaki doktora yazdırdım bir kaç ilaçla birlikte hiç demedi bana
Sinemin Mnp ben sağlık ocağındaki hemşiremden ücretsiz alıyorum canım sor hemşirene gittiğinde doktorlar bilsede söylemez
brcaky 33.haftada bırak dedi bana 38de sezeryan olcam beybisi, sanırım 5 hafta olması gerekiyo minimum. (Corasprin 100 mg için)
brcaky Mom9272 detaylı zamanı sol arterde çentiklenme görmüştü o yüzden verdi bana, sana neden verdiler🤔 tansiyon falan yok dimi
rabiass Mom9272 6+3 üm 34.haftaya kadar kullan dedi doktorum bnde pıhtılaşma var oksapar igneyle beraber kullanıyorum ben