Herkese selam arkadaşlar 9 haftalık hamileyim ve kan tahlilimde TSH değerim 6 çıktı. Doktorum bana çok acil dahiliyeye gitmemi yoksa çocukta zeka geriliği olacağını söyledi . Dahiliye gittim fakat bana hormon testi yapmadan ilaç verdi ve 20 gün sonra gel dedi. Benim gibi böyle bir süreçten geçen var mı sizce ne yapmalıyım?