Sevgigursoy Bebektas1 40 dk sonra 36 oluyorum 🤩 35 te gittiğimde doktor bebeğin başı aşağıda dedi , salı kontrolüm var heyecanlıyım 😁
yakup_kubra Merhaba bende 36 haftadayim dün kontrolum vardi doktor bebeğin dönmüş dedi bol bol yürü otur kalk bide eşinle ilişkiye gir 🤭dedi açılmamın olmasi icin umuyorum bidaha ters dönmez heralde demi artik normal doğururum 🤔
Irem_duz Kizlar bende 36+5 gunluk gebeyim . Bugun kontrolum vardi bebis iki hafta onde gidiyo dedi . Bide suyum sinurdaymis . Takip et dedi . Hafta sonu girdi . Icim rahat dgl ya suyu biterse iki gunde .
ikiprensannesiiii Irem_duz havuç suyunu öneriyorlar burda sürekli, doktorlar öyle söylüyormuş stres olmayın inşallah vaktinde gelir 🙏 bende sana diyorum ama sanki her an gelecek gibi bende hissetmeye başladım
ikiprensannesiiii Bende 36+3 😍 hayırlısıyla zaman geçseydi diyorum çünkü aklım hep onda💕 sezeryan mi normal mi olacaksınız
Bebektas1 ikiprensannesiiii ahh bir bilsem o kadar karışıkki kafam suni sancısız bir doğum olmasını diliyorum yoksa sezeryan olurum belki kendi sancım gelmezse
MerveKeskiner Bizde 36+5 hafdalıgız normalde çok hareketliydi minigim ama şu sıralar okadar değil normalmi acaba bel ağrısı çok fena kalcama dahi vuruyo alttaki baskıyı sylemiyorm bile 8e kontrolümüz var inşallh Hepimiz sagsaglim kavuşalım yawrularıma inşallh…
Irem_duz Bende doktora sordum da . Yeri daraliyo normal dedi . Ama benimkini takip et dedi . Suyu sinirda dedi