Caglaa93 evet oluyor. ben hissedemedigim günler oturup agliyordum. o akşamım zehir oluyordu. msj atmadigim doktor veya arkadaş kalmiyordu.. ertesi gün hissediyordum ama şükür 🙏🏼🙏🏼 şuan 31 haftalığız hergun hissediyorum cok şükür. ilerki haftalarda siiznde düzene girecektir 🥰😍☺️😚