Yusufcuk6 Elifdoan ben yazın yazlığa kaynanama giderken kendi yattığım yastığı nevresimi götürüyorum ama ne bilim hastane Illaki kan bulaşacak o yüzden zaten değiştiriyorlar hasta bakicilar