Aysehatunn Merhaba bayanlar dün doktor kontrolüm vardı bebek kanala girdi dedi beni de böyle adet olacakmışım gibi ateş basmaya başladı ishal gibi falan hissediyorum.acaba kanala girdikten sonra ne kadar sonra doğar ve başına böyle bişe gelen varmı
yakup_kubra Aysehatunn ayni canim bende 36 haftamdayim dun konteolim vardi bebegin kanal girmiş dönmüş dedi dun gece de ates basmasiyla kalktim terlemisim ki bizim burda havalar serin gidiyo ne zamandir sonra afedersin ishal gibi tuvaletimi yaptım ve nisan gibi seffaf sümüksü bisey geldi korkmaya başladım
HanifeOkutan Aysehatunn ben de az önce aynı şeyi yazdım. Doğum pozisyonu aldı 3 cm açıklığın var dedi alttan muayene etti ama bebek hemen yukarı kaçtığını söyledi yine de çok gitmezsin dedi ne kadar gider merak ediyorum bem de 36+3 üm🥺
Dilan3eymenn Aysehatunn benim 3 aydır kanalda 😉😀korkma canm inş vaktinde doğar bende 38 olcam salı günü de sezaryen
Eliftmzkrkmz Bi tanıdığımın 28. Haftada girmişti şuan 33. Haftada hala öyle. Doğmadı henüz ama erken doğum olcak diyor doktor. O belli olmaz son anda kanaldan çıkanlarda oluyo. Hayırlısı olsun
Aysehatunn yakup_kubra benden öyle sümüksü değilde bildiğin kan gibi bişe deldi dr gtiim nst ve alttan muayne temiz cıktı bişeyin yok dedi.ertesi günde bebek kanala girmiş dedi acaba ne zman doğar diye merak ettim
yakup_kubra Aysehatunn valla bende cok meraktayım artik gelsin istiyorum nisanla olmuyo iste ya sancin olcak yada suyun gelcek o zaman anlicam dogum olacağını bence
Dilaraeymen 36+3 haftalığım benim bebeğimde kanala girmiş doktor rahmin çok yumuşamış dedi ve bugün nişanımda geldi hayırlısı bakalım ne zaman doğacak
yakup_kubra Dilaraeymen alttan bakarakmi yumusamis dedi acaba nasil belli oluyo benimde yazdim ya dun nisan gibi bisey geldi diye sümüksü
Aysehatunn HanifeOkutan kızlar hepimiz 36+3 üz sanırım 🤣 bu rahim yumuşamasına nasık bakılıyor acaba bana öyle bişe demedi
HanifeOkutan Aysehatunn bana da yumuşadı demedi ama açıklık var dedi yumuşamayı merak ettim ben de 😅 şuan bu başlık altında hepimiz bence de her an doğurma potansiyelimiz var
Aysehatunn Benden nişan değil de yani sümüksü değildi peçeteye kan geldi alttan muayne oldum ebe kanaman yok dedi o nişan sayılırmığ
Aysehatunn HanifeOkutan yok canım evde geldi hemen gittik nst normal alttan muayne baktı kanama gözükmüyo acılma falan yok dedi ertesi gün kontrolum vardı gittim bebek kanala girdi dedi.şimdide beni ateş basıyor sanki adet olucakmışım gibi ayaklarım uyuşuyor bide karnım sert yani toplanıyor sağ tarafta anlamadım neden böyle oldu
HanifeOkutan Aysehatunn kasılmalar tabi sancı oluyor şuan önemli olan düzenli ve kesintili mi yani gelip belli aralıklala gidiyor mu ? Çünkü alttan da muayene oldun ya bu kaşıklarına Ağrı yapabilir hafif kan gelebilir he düzenli ise o zaman doğum sancısıdır 🙏🏻
Busraserin Bende şuan 32 haftalığım yarın kontrole gidicem ama 2 hafta önce gittiğimde kızım kanala girmişti doktor bi sorun olmadığını söyledi