B-u-s-r-a Merhabalar hamilelikte diş eti iltihaplanması sıkıntısı yaşanlar var mı ?7haftalık hamileyim diş eti kanaması oluyor
Naren1 B-u-s-r-a 17+3 haftalıgım benimde aynı sorunum var parodontax önerdiler bende araştırdım aldım iki gündür sızlama azaldı birde gargara yapıyorum sende deneyebilirsin
Cerenssn B-u-s-r-a ah bende o dertten muzdaripim diş eti hastaligim var diş etlerim balon gibi şiş fircaalamaya hasret kaldim dislerimu birde coraspirin kullaniyorum kan kaybindan gidecem vallahi 😆😆
Zehra2604 Dişlerini kanatarak fırçala, en faydalısı o, arkasına da tuzlu suyla garlara yap hemen rahatlarsın