SevgiSungur Çarşamba gece yolculuk yapıcam 7-8 saatlik .gündüz yürÜyüş yapsam mı iyi olur .gece yolculuk yapıp önerisi olan var mı
deletedmom06 SevgiSungur tavsiye etmem canım doktor bile 1.5 saatte bi 10-15 dk yürümen lazım diyor ki emin ol rezillik oluyor 😌
Aslihan26 SevgiSungur ben yaptım canım 7 saat falan sürdü. Doktor bir sakınca yok her molada yürü falan dedi. Bendi mide bulantısı falanda yoktu hiç sıkıntı çekmedim şükür.
SevgiSungur deletedmom06 doğru canım ama insan gitmek istiyor doktoruma bugün sordum 28.haftamdayım iki saatte bir yürü dedi ama 32.haftadan sonra izin vermeyeceğim dedi bende bu ara gidip gelmek istiyorum 😏 hani sonuçta akşamları evde de oturuyoruyoruz tabi yorulucam ama napayım 😏
SevgiSungur Aslihan26 gece mi yapmıştınız .gece iyi olur diye düşünüyorum en azından çok rahat olmasında uyurum bir şekilde zaman geçer diye düşünüyorum