Parzy Kızlar GYNALGINE kullanan var mı aranızda doktorum mantar olduğu için verdi uyguladım ama içindeki ilaç geri çıkıyor böyle mi olacak ?
AnneOluyorum35 Parzy Daha ileri itmen lazım.Biliyorum çok can sıkıcı bi durum.Yatarken yapıyodum ben.iyice itebildiğin kadar itip uyuyodum bi miktar erimiş hali geliyo kalkınca.ama çok az
Bebek_uraz Parzy yatarken yap kuzum idrarını yap sonra at yat hemen öyle daha faydalı oluyor. Bi de tavsiyem gün de iki üç kez kalıp sabunuyla yıka kuzum bol bol ıslak bırakma kurula benim bu şekilde geçti