132025 Merhaba kızlarr ne kadar kaldı adetinize benim 7 8 günüm var pazartesiyi bekliyorum test için ama hiç belirtim yok negatif gibi geliyo
Nil-Beyza 132025 bende çok mutsuzum hafif Ağrı hissi geliyor , olucam maalesef ki Bu ayda yakan oldu gibi
hulya_1919 132025 insallah canim ben pek ümitlenmiyorum üzilmim diye ama bir yandanda heyecan var :)))
132025 hulya_1919 valla benimde belirtim yok 2 kere hamile kaldım ilk denemede ikiside ama bundan ümidim yok nedense ikinciyi Mart’ta kaybettim bu arada
132025 Pinkdreamss biliyorum seninle senin açtığın postta yazışmıştık biraz önce😊 olsun yinede bekleyelim hep beraber bence
132025 Nil-Beyza senin ne zamanki adet günün ben ilk gebeliğimde anlamıştım belirtiler çok netri ikincide asla anlamamıştım hasta oluyorum diye hep tuvalete gitmiştim hatta bakmaya
Nil-Beyza 132025 10u ama pkoluyum 35. Gün olabilirim yani 15 inde . Bilmiyorum ya hiç umudum yok bu ay hayırlısı tabiki ama 😂 Rabb imden Ümit kesilmez
132025 yumoski hiç bi belirtim yok zaten adet belirtileride hamilelikle aynı ama içime hiç doğmuyo olduğu benimde 13ü ama bi iki gün önce olurum hep
likapaa53 Benim de haziranın 13 ü 🙈 güzel haberi alırsak hem evliliğimizin 1. Yıldönümü eşimin doğum günü ve babalar günü içinde çok güzel bir zamanlama olacak😍 hayırlısı ile inşallah ❤️❤️
Ruzgarperisi likapaa53 bizimde evlilik yildonumumuz 13 Haziran. 1 sene olucak 🙏inşallah hamile kalırım bende🤲