Kaderbuyuk Merhaba herkes farklı bisey söylüyor deneyimli annelerden fikir istiyorum 2li 3lu 4lu tarama testlerinden hangisini yaptırmalıyım bir tanesini yaptırdıktan sonra diğerlerine gerek yok diyorlar 🤔
Melisaaa Kaderbuyuk 2 temiz çıkarsa 3 4e gerek yok diyorlar canım. Ayrıntılı da hepsinden net sonuç alıyorsun
NeslihanPiaAbac Kaderbuyuk ilk önce ikili yapılıyor,güvenirliği en net olanın ikili olduğu söyleniyor.Zaten 20de ayrıntılı ultrason olduğu için diğerlerine de gerek kalmıyor
Haticekckylmz Kaderbuyuk bnm doktorum 2liyi yaptirsan yeter dedi bende sadece onu yaptirdim birde detayli ultrasonu