Gidin beklemeyin. 11 haftalık hamileyim. İki gün önce (3 gün kalça ağrısı çektim normal diye takmadım) gece doktora gittik serum vs ertesi gün kanama başladı. Hemen yatış yapıldı iki gün haftanede kaldım ihmal etmeyin. Burda vakitte kaybetmeyin gidin nolur nolmaz.