Fatosk06 Ayseninkizi11 bende 7+3 m canım halsizlik çok bende de bide şişkinlik çok oluyor az bişey yesem bile ama normal şeyler geçenlerde de mide bulantısı çok yaşamıştım daha neler yasiycaz kim bilir hayirlica🤲
Sinemisdemirag Fatosk06 halsizlik şişkinlik şu an patlıyorum resmen 10 haftalık şu an normal diyor doktorum
Ayseninkizi11 Sinemisdemirag halsizlik çok oluyor da mide yanması baya kötü oluyor Allah yardımcimiz olsun Fatosk06 bende mide bulantısı con yaşadım doktorum bi hap verdi com iyi mide bulantim geçti şimdide yanma oluyor