eryigitf ben 22. Haftama girmek üzereyim. Bazen ayağımı kaldırıp adım bile atamayacak hale geliyorum. Yürürken falan özellikle aşırı ağrım oluyor. 2gun öncede kanamam oldu. Çok şükür normal cikti herseyim. Youtubeda konuşmasını dinledim Kağan Kocatepe nin çok iyi bir doktor eger uzandiginizda ağrınız geciorsa korkulacak bişey yoktur. Ama devam ediyorsa o zaman sıkıntı var demektir… İnşallah tez vakitte geçer hepimizinki sağlıklı bir şekilde kucagimiza alırız