Gzd0627 Yakın zamanda şehir hastanesinde doğum yapan varmi acaba nasil ilerliyor surec bugun gittim sordum da odada tek kisi kaliyor ama sadece sezeryan oldugunda yaninda refakatçi kalmasına izin veriyolarmis
Bktbll Gzd0627 bende o hastaneye gidiyorum burda doğum yapanların postlarını okudum hep evet sadece sezeryana refakatcı veriyorlarmıs sancı odasına refakatcı vermiyorlarmış bide normal doğuma tabi ama doğum yapanlar cok memnun bende hastaneden cok memenum bakalım