Merhaba Arkadaşlar ben almanyadayım 2 sezeryan oldum üç bucuk seneden sonra normal doğum yapmak istiyorum çünkü bu seferki sezeryanla bir ay yatağa mahkum kalacam çocuklarım okulu var ve ben normal doğumu sancıyı yaşamak istiyorum sizce olabilirmi iki sezeryandan sonra normal dogum yapan tanıdığınız varmı Arkadaşlar 😔😔 bana dua edin sezeryanla çok kötü oluyorum ölümlerden dönüyorum çok korkuyorum normal doğum en azından bir saat acı sezeryan bir ömür hele o bele vurulan iğne.. 3 senedir bel ağrısı narkoz sezeryan bölgeleri ağrısı yarım insan haline dönüşmüşüm 25 yaşımda ağlamak istiyorum aklıma gelince o yatalak kötü günler 😔😔😔😔😔