Aydan95 Kizlar 37 haftalik hamileyim. Tansiyonum buyuk 125-128 gibi ama kucuk 85-88 gibi oluyor . Sanirim kucuk tansiyon biraz yuksek. Sizce peki?
morsunbul95 Aydan95 normal ben 35 haftadayim Dr 30 haftadan beri hep söylüyor 14/9 olursa hiç bekleme gel hemen hastaneye dedi Bnm tansiyonum hep 12/6 cikar
selamas Aydan95 normal canım. 37+2 yim tansiyondan dolayı bugün hastanede kalıyorum. 12-8 12-9 çıkınca gayet güzel diyorlar
Wonderanne Aydan95 küçük biraz yüksek gibi ama çok az takip et aynı devam ederse bir acile git tansiyon önemli
Mom20_ Darkgod vala benim umursamaz bi doktorum var normal deyip eve yolladi ama kac gundir cok kotuyum hic mi hic halim yok habire kusuyorum basim cok donuyo kac gundir agzima bi gram biseh almadim
Aydan95 Ayy kizlar cok sagolun ya icimi rahatlatdiniz valla🤗❤️Bi panik oldum bende benim hep 12-7 gibidir ondan🙄