Havvamurat Sheyda tüp bebekle ikinciye hamileyim ikisinde de belirtim olmadi. Tıp bebekle 20aylik oğlum var yine tüp bebekle 19+2 hamileyim yine oğlum olacak inşallah
Tulay88 Sheyda benim yaptırdığım klinikte yumurta toplama ve transferi acıbadem altunizade de yapıyor
Sheyda Tulay88 dısardan doktor o zaman sızınkıde benım kıde dısardan doktor bende orda yaptırdım benım doktorum bırgul sarıkamıs
Sheyda Tulay88 her ne kadar hastaneye gıcık olsamda doktorumu sevıyorum pandemiden dolayı gıden olmayınca %75 zam uygulamıslar genel olarak bu transferımı yaptırırken oyle odeme aldılar
Misssimsek Sheyda tup bebekle 33 haftalık hamileyim. 4 deneme 3.transferde kavusuyorum inşallah yavruma. Rabbimden dilerim burdaki bütün test günü bekleyen anne adayları hayırlısıyla pozitif sonuç alir 💕💕💕
Alyali Teka16 canım ben bahçecide oldum ilk denemede tuttu cok şükür seninde olur Allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏
Misssimsek Defnenaz 4 sene kadar sürdü. Oncesinde de 1 sene yumurta büyütüp catlatma ve 1 aşılama var