Histura Cmv IgM ve igc pozitif çıktı ve doktorum hemen avidite önerdi , bugün kan verdim tekrardan. Böyle bir sorun yaşayan oldu mu acaba ? Siz neler yaptınız? Daha ileri tetkik Amniyosentez olduğunu söyledi doktorum
Cansu1035 Histura benimde pozitifti 7.haftamizda avidite yaptırdım şükür önceden geçirmişim sorun olmadı şuan 18.haftamizdayiz
kedilervekaranfil Histura Benim de aynı sorun toxoplasmada yaşandı. Sonra avidite igg yapıldı yüksek çıktı yani önceden geçirmişim. Başta neden öyle çıktı hala bilmiyoruz. Sizde de çıkmaz inşallah. Benim sonucum bir haftada çıkmıştı
mermaid-nm Histura youtubeda kağan kocatepenin videosu var bu konuya alakalı size çok daha iyi yardımcı olur anlattıkları bir bakın isterseniz
Histura 132025 ilk 3 ay içinde kan vermeniz gerekiyor belli testler için orada belli oluyor. Benim ikili test sonucun güzel çıktı doktor başka teste gerek yok demişti de .
tugbaayaz Histura bendimde pozitif çıkmıştı doktorum tekrar tahlil istedi çok şükür daha önce geçirmişim şuan yokmuş 29 haftalık olduk kuzumla inşallah sizinde öyle olur
nshatm Bugun doktora gittim 7+0 benimkide pozitif cikti doktorum karantina surecinde bu mikrobu alman zor son 2 yıl icerisinde aldiysan kanda gozukur bu yuzden pozitif cikabilir dedi. Avidite verdim 1 hafta bekleyecekmisim ama cok sabirsizlanyorum
Histura Cuma günü avidite için kan vermiştim, test sonuçlarım çıktı %92 olarak bakalım doktor ne yorum yapacak, heyecanlıyım.