mugecelikkol kızlar regl olmadım daha bir gün geçti ama koyu sarıya benzer bi akıntım gelmiş sizce ne olabilir bu ay doktora gittim iltihap falan yoktu regl olcağım zaman hiç bu şekilde olmuyodu
Durucan mugecelikkol seninle aynı durumdayız. Benimde bir gün geçti ve hem koyu hemde çok akıntım var. Tabii dayanamadım hamilelik testi aldım iki tane. Eve geldim yaptım ama negatif 🤷♀️ yine de umut kesilmiyor. 3 gün daha bekleyecem pazar günü ikinci testimi kullanacam. Ama heralde olursa çıkardı.
Ezgieknci Test yap canım benim olmam gereken gün olmadım genelde gündüz olurdu hep akşam yaptım pozitif çıktı