Minikus58 27+3 haftalığım 28. Haftada iğne olmamız lazım bugün kan verdim ve ultrason tarihi verildi 2 hafta sonraya sonuçlarla gel dedi doktor ama o zamana da haftam geçiyor iğne için ultrasonu beklemesem kan sonucum yeter mi bilgisi olanlar bu konuda kafam karıştı 🙄
Neslihankk Minikus58 28 haftalıkken mi yapılıyo bu iğne Bizdede kan uyuşmazlığı var ama 12 haftadayım ben henüz
ilkbaby Minikus58 bizde de vardı ama benim 12 haftadan sonra kanamam olmuştu doktor böyle bu durumda hemen yaparız demişti 27 haftayı beklemiyecez demişti o zaman yapılmıştı benim
Zehra2604 Minikus58 ben özelde yaptırdım kan verdim 2 saat sonra aldım sonucu, direk iğneyi yazdı eczaneden aldım direk yapıldı iğne, ultrasonla bakılması gerekiyor diye birşey demedi, hatta sonradan ben dedim bi göreyim bebeği, bakalım diye.
TugceTok06 Neslihankk evet ilk iğne 28. Haftada yapılır 2. Igne ise doğumdan sonra 72 saat icinde yapılır
Minikus58 Evet 28. Haftada yapılıyor önemli bi iğne ama ben devlete gittim kan ve ultrason istedi de o zamana tarihim geçiyor daha doktoru buluğ soramadım da
Minikus58 Zehra2604 ne güzel ya herşey bi anda yapılmış devlet olunca ilgilenmiyor ki düzgün olmassa özele gidicem bakalım önemli çünkü
Kubra1305 irva kanamanız olursa hemen yapılması gerekir ama o ayrıntıyı atlamayın, hemen doktorunuza ulaşın öyle bişey olursa. Aklınızda bulunsun 😊
irva Minikus58 İnşallah. Konuşurum doktorumla ama özeldeyiz orada sıkıntı olmaz heralde randevu konusunda.
Ozgur73 NzlcnSrhn esinizle kanlarınız zıt ise ornegin esim Brh(+) ben 0rh (-) biri pozitif biri negatif
Neslihankk NzlcnSrhn benim kan grubum ARH+ Eşimin kan gurubu ARH- sağlık odağındaki aile hekimi soyluyo zaten kan uyuşmazlığı olup olmadığını bende ondan öğrenmiştim 😊
Busratm NzlcnSrhn Kan uyuşmazlığı olması içinin kadının kan grubunun negatif erkeğinkinin de pozitif olması gerekir. Kadın pozitifse erkek kan grubu önemli değildir.
Ozgur73 Minikus58 hemen yap cnm bekleme benim kan uyusmazligim yuzunden 3 kaybim var 16 15 20 haftalik icten kanama oluyordu. Anlamiyordum kontrollere gittigimde kalp atislarin durdugunu ogreniyordum ihmal etme 1 saat bile cnm
Minikus58 Ozgur73 oldum bugün çok şükür canım sendeki bi dahakini inşaAllah sağlıkla alırsın kucağına
irva Kubra1305 Bugün yanına gittim doktorumun.O konuyu da sordum.Gel testi yapalım bugün dedi kan aldırdı.Hafta başı sonucunla gel dedi.Belki iğneye gerek bile kalmaz.Sonuç gelsin de :)