EcemDK Merhaba hanımlar bugün kontrolümüz vardı tam 37haftalık oldu minnoş doktorum kanala girdiğini genelde bu pozisyondakiler 39haftayı geçmiyor dedi. Bu şekilde olan erken doğum yapan veya 40ı geçen var mı merak ettim 🤗
Mom20_ EcemDK vala canim bende 37 haftaligim bebrk kanala girmis benimde doktor 23 haziranda dogurursun diuo ama bana gore daha etken dogururum cunku karnim baya asagida kasik agrilarim gunden gune dahada artiyor
Lydia EcemDK tahmini doğum tarihi sizinle aynı acaba karnınız aşağı indi mi? 🙄 Benim henüz bebiş kanala girmedi ve karnımda hala çok yukarda :(
__kubragokce__ EcemDK benimde 36. Haftada bebek kanala girdi doktor illa erken doğum olacak diye birşey yok ama gelmek isterse bekletmeyiz dedi. Bu hafta 37. Haftam Cumartesi kontrolüm var bakalım ne diyecek
MervEslinArden EcemDK 37+1 im dünde bana dedi doktor kanala girmiş 10 günü bekle dedi bana geçmiyoorrrr 😵 Sanki doğıramıcakmışım gibi hissediyorum 40 a kadar 🤦♀️ İnşallah 38 dolar gelirler mercimekler sağlıkla
EcemDK Mom20_ benimde 40haftam 24haziranda doluyor bende erken doğar gibi hissediyorum hep ama öyle yoğun yalancı sancım olmuyor nadir yani o yüzden bakalım ne olacak 🤗
Mom20_ EcemDK benim yalanci sancilarim baya yogun akintim idrarim cok sık rabbim bizden haberdar olsun insallah
EcemDK Lydia ben farkında değilim ama ablamla kayınvalidem aşağı indiğini söyledi sadece oturduğumda basınç hissediyordum aşağımda doktor demeden önce kanala girdi heralde diyordum girmiş gerçektende
EcemDK Mom20_ Allah hepimize dayanma gücü versin küçük bir sancı bile insanın nefesini kesiyor o derece kolay doğururuz inşallah 🤲🏻
EcemDK Mom20_ ve bu aralar benimde tekrardan akıntım çoğaldı bir ara hafiflemişti idrar zaten hiç sorma tuvalette kalıcam artık 😂hele ki karpuz falan yendiğinde hiç tuvaletten geri kalmıyorsun
Mom20_ EcemDK bende cok su tuketiyorum vala dedigin gobibtuvaletin ustunde yatip kalikicam arti o derece😂😂
Mom20_ EcemDK hahahah hayirlisi artik rabbim yardimcimiz olsun su an vajinal agridan yatamiyom baya bi sancim agrim var artik dogurmak istiyorum😞😣
Kevserr42 Mom20_ meraba bnm 37+1de nisanim geldi 38+1olduk bgn tık yok nst de agri cikiyo normlde bn ağrı hisetmiyorum 😊
Elfsmskkkk 36 hafta da kanala girdi 39 haftayı doldurduk ağrılarım arttı git gide ama oğluşum çok inat gelmiyor 🤷🏻♀️ 5 gün kaldı günün dolmasına 🥰
EcemDK Elfsmskkkk analarına çektirmeyi daha karnımızdayken başlıyorlar 😂 Allah kolay doğumlar nasip etsin hepimize inşallah🤲🏻