Merhabalar. 06.04 tarihinde doğum yaptım ve bebeğim şuan 10 günlük. Seseryanla doğum yaptım ve sütüm gelmedi. 😞Az geldiği ve kilo kaybettiği için mecbur mamaya başladım. Beni de emmeyi reddettiği için şuan sağıp biberonla veriyorum. Ama sütüm az olduğu için doymuyor. Tek seferlik sağımda 30 cc anca geliyor. Mama takviyesi yapıyorum ama ne kadar vermeliyim bilemiyorum. Benimle aynı durumu yaşayan var mı.
(Zorla emzir emzirdikçe çoğalır konularına girmeyin doktor artı 3 hemşire emzirmek için uğraştık ama istemiyor.)😞