Kızlar 25+2 haftalığım ve yaklaşık 1 aydır elimin üzernde küçük sivilce gbi bisey cıktı kasndi kaşıdktan snra elim yara oldu ve hala ara ara çok pis kaşıntı doktora sordum dermatolojiye gönderdi bgun oraya gttim ve bana nemlendirici veriyor bende de var nemlendirici soncta nette baktım karaciğerden ne olablrmis ama hic bir şekilde kan ne alıp bakmadılar