CgdmZtrk hacersultan16 gümüş kalkan değil de gümüş kapak aldım taktım bugün. 37 haftalığım. Değişikliği size anlatamam. Dokunamıyordum öyle kötüydü. Kabuk kabuk attı yumuşattı bence kesinlikle alınması gereken bir ürün.
Neclanur Ben avent almayı düşünüyorum hem akan sutu topluyo ziyan etmiyo hemde zaten amaç ucunun bişeyle temasını kesmek gümüş kapak yerine o daha amaclı gibu geliyor bana
Bsrkrt53 CgdmZtrk CgdmZtrk bende 36 haftalığım kullanmaya basladım fakat doğumdan sonra krem ve kapak olarak mı devam etmeyi düşünüyorsunuz?